מיטת ברזל או מיטת עץ

אפשר למצוא כיום בשוק מגוון רחב מאד של מיטות לחדרי השינה. מיטות העשויות מברזל ואלו העשויות מעץ נחשבות לבין הסוגים הפופולאריים ביותר וכל אחת מהן מציעה יתרונות אחרים. מתלבטים באיזו אפשרויות לבחור? הנה היתרונות והחסרונות של מיטות ברזל ועץ


מאפייניה של מיטת הברזל

מבין סוגי המיטות המוצעים כיום, ואולי גם אחד הסוגים שמלווים אותנו כבר לא מעט שנים, אפשר למצוא את מיטת הברזל. את מיטת הברזל אפשר למצוא במגוון של סגנונות ועיצובים, ולעיתים גם בשילוב עם חומרים נוספים. אחד מיתרונותיה של מיטה זו הוא העובדה שמדובר במיטה יציבה וחזקה מאד. מיטת הברזל נשמרת למשך שנים רבות והיא יכולה להשתלב מצוין במסגרת כל סגנון עיצוב בבית. מצד שני, וכאן הוא חסרונה, מדובר בחומר הנוטה להחליד עם השנים, ובמיוחד אם איננו כולל ציפוי מיוחד המונע את היווצרותה של החלודה. זו גם הסיבה מדוע חשוב לרכוש מיטת ברזל במקומות מקצועיים, בחנויות המתמחות בכך ומציעות פתרונות איכותיים, המחזיקים מעמד לאורך שנים.

מאפייניה השונים של מיטת עץ

חדר ילדים AEF מעץ

קשה להתעלם מיופייה המיוחד של מיטת העץ. מיטות עץ מלא מוצעות גם הן במידות שונות וסגנונות שונים והן יכולות להשתלב באופן מושלם לצד ריהוט עץ נוסף, או ריהוט העשוי מברזל. יתרונן של מיטות העץ הוא המראה הכפרי, החמים שלהן. כשמדובר במיטת עץ מלא, אפשר גם ליהנות מאיכות ברמה גבוהה, שכן העץ המלא נחשב לחומר איכותי מאד. לעומת זאת, העץ נוטה לספוג ריחות וגם לחות. חשוב לרכוש מיטת עץ איכותית מאד, הכוללת עץ עמיד וגם ציפוי מיוחד שמגן עליו. טווח המחירים של מיטת העץ הוא רחב מאד ואפשר למצוא אותה בעלויות שונות, המושפעים מאיכות החומר ומאלמנטים נוספים.

ריהוט עץ למראה כפרי וחם

באיזו אפשרות בוחרים?

אם אתם מתלבטים באיזו אפשרות לבחור: מיטת עץ או אולי מיטת ברזל, חשוב שתגדירו תחילה מהו הצורך שלכם ומהו הסגנון העיצובי שאותו אתם רוצים ליצור בחדר השינה שלכם. לכל אחד מסוגי המיטה מראה וסגנון עיצובי אחר. כל אחד מהסוגים יוצר אווירה שונה ומשתלב לצד אלמנטים עיצוביים אחרים. במסגרת החיפוש חשוב להתייחס לפרמטרים כמו מחיר, איכות החומר וכמובן גם החברה המייצרת את המיטה. מומלץ לבחון גם את מידת הנוחות שמציעה המיטה עצמה וגם את המידות שלה, ביחד למידותיו של חדר השינה. שילוב נכון בין כל הפרמטרים יאפשר לכם לאתר את המיטה המתאימה לכם ביותר, מיטה שתוכל ללוות אתכם לאורך שנים.

Share and Enjoy