טיפים לחיפוי קירות שיתאימו לעיצוב הבית

קירות חשופים, הם גלויים לעין כול. העין נמשכת אליהם באופן טבעי, ראשוני. עיצוב קירות באמצעות חיפויים הוא חלק מובנה ובלתי נפרד מעיצוב הבית.
באמצעות חיפוי קירות ניתן להעשיר את חזות הבית ולהעצים את האפקט החזותי שבו. מי מכם שרוצים ליצור חזות עיצובית עשירה ומגוונת מוזמנים להתוודע אל טיפים אחדים שעשויים לסייע לכם בעיצוב הבית:

טפטים ומדבקות על הקירות

ניתן לשלב בקיר הדפסים, טפטים ומדבקות, בעוד את קירות אחרים ניתן לצבוע בצבעים ההולמים את צבעי ההדפסים. כך ניתן לשמוע על חזות צבעונית אחידה ותואמת בין חללי הבית השונים על מנת לייצר בו אווירה הרמונית וזורמת.
בחרו בחיפוי שעשוי ליצור אווירה או להשתלב בה, בבחירת סוג התמונה המבוקשת, בשילוב הצבעים, בייחוד צבעים מסוימים למתחמים שונים בו, כגון: צבע נפרד למטבח, לסלון, לחדרי השינה ועוד.
ניתן להעשיר את האווירה בחדרי הילדים או חדר השינה באמצעות חיפוי קירותיהם בהדפסים, בטפטים או במדבקות, שבהן ניתן להכניס את הטבע והנוף אל תוף הבית, או דמות נערצת ואהובה, תמונה של אמן אהוב ועוד.
אמצעי חיפוי שונים כגון: צבע, מדבקה, טפט, הדפס מאפשרים ליצור שילוב של דגמים, צורות, טקסטורות, תמונות, ובכך להפוך את קירות הבית לאלמנטים מרכזיים בעיצוב הבית. היכולת לגוון את מראהו של כל אחד מהקירות באופן שונה מהווה תרומה חשובה לעיצוב.
ניתן ליצור מתאם או הלימה בין עיצוב הקיר בחומרי חיפוי שונים ובין עיצוב הרצפה, אם בצורות ואם בצבעי החומרים הנבחרים. ניתן לשלב בחיפוי הקירות קישוטים דקורטיביים, מראות, היוצרות תחושה של חלל גדול גם כששוהים בחלל קטן.
ניתן גם ליצור אחידות בין הטקסטורה של החומר המחפה את הקיר ובין חזות השטיח המונח על הרצפה. ליצירת אווירה כפרית וחמימה ניתן לחפות את הקיר בתמונה של טבע ולבחור שטיח בצבעי חום וירוק בהירים ותואמים; ליצירת אווירה אורבאנית ניתן לתלות תמונה הלקוחה מהוויה עירונית סואנת ושטיח בצבעים חזקים יותר.
חשוב להתאים את חיפוי הקיר לאווירה הכללית שרוצים ליצור בבית. לכך אפשר להוסיף גם גופי תאורה תואמים, המסייעים להעשרת עיצוב מסוגנן של הבית, תוך כדי ניצול מרבי ומיטבי של חלונות הבית לכניסת אור יום המפחית את הצורך בשימוש ממושך בתאורה מלאכותית.
חשוב לדעת כי גם באמצעות חיפוי מינימאלי- כגון תמונה של עץ או עציץ בחלק התחתון של הקיר ניתן להעשיר את המראה שלו ולשבור בעדינות ובזהירות את האחידות שלו.
שימוש במדבקות הוא אפקטיבי במיוחד בחדרי ילדים, אשר לא בלתי סביר להניח כי בשלב מסוים- מוקדם מהצפוי- יימאס להם מהציור שעל הקיר והם ירצו להחליף אותו בציור אחר. הסרת מדבקה נעשית ללא קושי. מחירן השווה לכל כיס של המדבקות מאפשר להשתמש בהן שימוש אפקטיבי ודקורטיבי מועדף לחיפוי קירות בחדרי ילדים.
רצוי ומומלץ לפנות אל חברה העוסקת בתחום של חיפוי קירות והדפס גרפי. ציפוי דקורטיבי של הקיר מאפשר לכם להשפיע על עיצוב הבית ולהשרות בו אווירה מבוקשת. כמו כן להסתייע בשירותם של אנשי מקצוע על מנת לבצע את החיפוי כדי לשוות לו מראה מלוטש וגימור ללא דופי
IMG_2644 (1)
בשורה התחתונה: חיפוי קירות כאלמנט חזותי מרשים לעיצוב הבית קלה יותר כיום מאחר שהדפסים ומדבקות ניתניםלהתקנה ולהסרה בקלות ובכך לשנות מדי פעם את החיפוי ואת האווירה.
המאמר נכתב בשיתוף סאן קונטרול חיפוי קירות פנים ומדבקות קיר

– See more at: https://web.archive.org/web/20151113091107/http://blog.aef.co.il/%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%aa/%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%99-%d7%a7%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%99%d7%aa%d7%90%d7%99%d7%9e%d7%95-%d7%9c%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91-%d7%94%d7%91%d7%99/#sthash.REqErivq.dpuf

Share and Enjoy