המדריך המלא לרכישת מזרן חדש

זקוקים למזרן חדש בבית, במקומו של הישן? מבולבלים מכל שפע המזרנים המוצעים כיום ותוהים איזה מהם הוא המתאים ביותר? אם כן, הנה לפניכם המדריך המלא לרכישת מזרן חדש:

כיצד לבחור מזרון

סוג המזרן

ניתן למצוא כיום מגוון רחב מאד של מזרנים. ישנם מזרנים אורטופדיים, ישנם מזרנים העשויים מספוג או מלטקס וישנם מזרני קפיצים, הנחשבים לגמישים מאד.
לכל סוג יתרונות אחרים וכל אחד מספק מענה לצרכים שונים. כשמחפשים מזרן חדש, חשוב לבחון את הסוגים הקיימים, אך קודם כל חשוב גם להגדיר את הצורך. אנשים הנוטים לסבול מכאבי גב חשוב שיבחרו מזרן התואם להם באופן מושלם, ומוטב גם שיהיה זה מזרן אורטופדי. בחירתו של הסוג המתאים יכולה לשפר את איכות השינה באופן משמעותי ולהציע את המענה הנכון ביותר.

מידת הנוחות שהוא מציע

– זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר. כשמחפשים מזרן חדש חשוב להתייחס למידת הנוחות שהוא מציע. מזרן שאיננו נוח לשכיבה הוא מזרן שאינו מתאים. כדאי להתנסות בכמה מזרנים שונים, לשבת עליהם וגם לשכב ולבדוק האם אכן מציעים את הנוחות הנדרשת. חשוב לבדוק זאת לפני הרכישה כדי לוודא התאמה מלאה.

כמה זה עולה

המזרנים הנמכרים כיום בחנויות השונות מוצעים בטווח רחב של מחירים. ישנם מזרנים בעלויות גבוהות ואחרים בעלויות נמוכות. איכות המזרן משפיעה באופן ישיר על המחיר, ומכיוון שעל איכות אסור להתפשר, כדאי לקחת בחשבון שייתכן והמזרן שתרכשו יעלה לא מעט. אין זה אומר שצריך לשבור, לשם כך, תכנית חיסכון. אפשר למצוא כיום לא מעט חנויות המציעות מבצעים והנחות משתלמות, ההופכות את הרכישה לכדאית יותר.

מי היא החברה/החנות המציעה אותו

חשוב לבחור מזרן המוצע על ידי חברה או חנות, המתמחה בכך. חשוב שזו תהיה חנות אמינה, כתובת שניתן לפנות אליה במידה ומגלים בעיה כלשהי. חשוב שיהיה לה ניסיון במכירת מזרנים וגם צוות מקצועי שיוכל לעזור בבחירתו של המזרן המתאים.

הובלה

לפני שבוחרים את המזרן, יש לבדוק מהם תנאי הרכישה וכמובן גם האם מוצעים שירותי הובלה. סביר שלא תוכלו אתם עצמכם לסחוב את המזרן ולהסיע אותו עם הרכב שלכם עד הבית. לשם כך בדיוק מוצעים לכם שירותי הובלה, האחראיים על הובלתו של המזרון ישירות אליכם. בדקו שאכן שירות זה מוצע לכם וודאו גם ששעות ההובלה נוחות ומתאימות לכם.

סקר שוק מקדים

מכיוון שלא נוהגים להחליף מזרן בתדירות גבוהה, חשוב לבחור מזרן איכותי שישרת אתכם זמן רב. סקר שוק מקדים, הבוחן מספר סוגים שונים וגם כמה חנויות או חברות, המציעות למכירה מזרני שינה, יכול לעזור לכם לבצע את ההחלטה בקלות רבה יותר וגם יכול לחשוף אתכם לרמת המחירים בשוק. במסגרת סקר זה תוכלו גם לפנות לחברים או לבני משפחתכם ולבקש מהם חוות דעת ומתוך ניסיונם על הדגמים השונים שאותם אתם מעוניינים לבדוק.

– See more at: https://web.archive.org/web/20151113090931/http://blog.aef.co.il/%d7%97%d7%93%d7%a8%d7%99-%d7%a9%d7%99%d7%a0%d7%94/%d7%94%d7%9e%d7%93%d7%a8%d7%99%d7%9a-%d7%94%d7%9e%d7%9c%d7%90-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%99%d7%a9%d7%aa-%d7%9e%d7%96%d7%a8%d7%9f-%d7%97%d7%93%d7%a9/#sthash.6uPehSJy.dpuf

Share and Enjoy