איך לסדר ארון ילדים

ארונות ילדים יכולים להפוך בקלות למבולגנים וחסרי סדר, אך ישנן דרכים רבות להוציא את המיטב אפילו כשיש רק
ארון בגדים קטן מאוד בחדר הילדים שלך.

  1. הוסף מתלה נוסף לארון בגובה נמוך יותר. המתלה הנמוך מאפשר לך לתלות בגדים שיהיו בטווח ידו של הילד ויכולים לשמש כהפרדה מאוחר יותר , כאשר הילד יהיה גבוה מספיק להגיע למתלה העליון.
  2. שקול את האפשרות להתקין מסדר ארונות בחדר ילדים. ישנם סוגים רבים זמינים אז עשה סיבוב בחנויות על מנת למצוא את האחד שמתאים לך.
  3. השקע בקוביות תלויות , מתלים לנעליים או מערכות תלייה אחרות , אלא יכולים לעזור על מנת להסיר חלק מהדברים הנמצאים על הרצפה ועל מנת להקל על הילדים לשים את הדברים במקומם הראוי.
  4. היה חסר רחמים אם צריך, עבור על הדברים של הילד על מנת להפטר מכל הדברים שאינו לובש יותר או שלא סביר שישתמש בהם יותר. תן את הפריטים הללו לצדקה, או תן הפריטים הטובים יותר לחנויות יד שנייה עבור ילדים.
  5. הוסף עוד מדפים אם אין עדיין מספיק מקום. מדפים גבוהים יכולים לשמש על מנת לאחסן בגדים של העונות האחרות ושאר ציוד, בעוד המדפים הנמוכים יכולים להחזיק דברים שהילד צריך להשתמש בהם לעיתים קרובות יותר.
  6. השקע במיכלים גדולים ושקופים עם מכסים צבעוניים . הם יכולים לשמש בתור מערכת אחסון מעולה עבור נעליים , בגדים מקופלים וצעצועים.
  7. קנה לך הרבה קולבים על מנת להחזיק את הבגדים של הילד. רוב הסיכויים שהם לא יזיקו לבגדי הילדים שלו יותר מאשר מתלים רגילים , שיכולים לגרום לבגדים מסוימים להתקמט.
  8. ארגן את הבגדים לפי סוג הבגד: חצאיות , שמלות , חולצות , גקטים , אוברולים כאשר לכל בגד יש צד משלו.
  9. הראה לילד שלך כיצד לתלות ולקפל בגדים בצורה נכונה אם הוא או היא כבר גדולים מספיק. בגדים המקופלים בצורה מסודרת תופסים הרבה פחות מקום בארון מאשר בגדים שרק דחוסים בצורה מבולגנת.
  10. קנה לילד שלך שידה או מגירות אם עדיין אין לו או לה אחת. זה יכול לשמש לאחסון של גרביים , חולצות ושאר בגדים מקופלים וייתן לה מקום אחסון נוסף.

Share and Enjoy